Formulario de busca

Novas

Iniciouse o proxecto FORJAL "Investigación en técnicas de forja en caliente de alumínio para fabricación de componentes estructurales de gran tamaño para automoción" cunha empresa do sector do metal. O proxecto ten unha duración prevista de 2 anos.

David Álvarez defenderá a tese de doutoramento "DISEÑO DE NUEVOS BARNICES BASADOS EN SILANOS ORGANOFUNCIONALIZADOS DESTINADOS A LA INDUSTRIA CONSERVERA" o 18 de xullo, ás 11:00 na aula de Grao da  EEI (campus). A tese foi dirixida por  Antonio Collazo e Carmen Pérez.

Iniciouse o proxecto “Recuperación electroquímica selectiva de elementos minoritarios a partir de residuos de aliaxe base estaño". O proxecto ten duración de ano e medio e pretende valorizar resíduos dunha empresa do sector do metal.

Iniciouse o proxecto “Investigación en técnicas de análisis de estado de fermentación de masas de pan para el control reológico, automatización de proceso de corte y direccionamiento del greñado de barras.

06-07-2016

Do 19 ó 24 de Xuño celebramos en A Toxa o "10th International Symposium on Electrochemical Impedance Spectroscopy".

Participaron un total de 148 delegados de 32 países, e presentáronse 135 comunicacións.

Felicitamos a Iria pola exitosa defensa da súa tese "Mejora del Comportamiento en Servicio por Tratamiento Criogénico de una Aleación de Aluminio Empleada en la Industria Aeronáutica"

Iníciase o proxecto "Desarrollo de nuevos materiales de construcción ecológicos basados en geopolimeros obtenidos a partir microsílice como materia prima/eGEO" nun consorcio formado por OHL, Ferroatlántica, AIMEN e a Universidade de Vigo.

16-11-2015

O  10º Congreso Internacional sobre Espectroscopía de Impedancia Electroquímica (EIS'2016) celebrarase en A Toxa, do 19 ó 24 de xuño de 2016

José Manuel Deus defenderá a tese de doutoramento "CORROSIÓN DE CORRUGADOS EN PROBETAS DE MORTERO EXPUESTAS EN MEDIO MARINO" o 5 de febreiro na EEI