Formulario de busca

Novas

O vindeiro 8 de xullo María Mosquera Feijoo defenderá na EEI a súa tese "Influence of Surface Ash Layer on Dual Corrosion", tese dirixida por Julia Cristóbal e Axel Kranzmann.

Proxecto en colaboración con AIMEN e VMS Automotive para a cartacterización de baterías de ión-Li en distintas condicións de operación.

A Universidade de Vigo coordina o proxecto SAFEWAY (https://cordis.europa.eu/project/rcn/216011_en.html).

O grupo ENCOMAT intégrase na agrupación INEX con sede no MTI da UVigo

Iniciouse o proxecto FORJAL "Investigación en técnicas de forja en caliente de alumínio para fabricación de componentes estructurales de gran tamaño para automoción" cunha empresa do sector do metal. O proxecto ten unha duración prevista de 2 anos.

David Álvarez defenderá a tese de doutoramento "DISEÑO DE NUEVOS BARNICES BASADOS EN SILANOS ORGANOFUNCIONALIZADOS DESTINADOS A LA INDUSTRIA CONSERVERA" o 18 de xullo, ás 11:00 na aula de Grao da  EEI (campus). A tese foi dirixida por  Antonio Collazo e Carmen Pérez.

Iniciouse o proxecto “Recuperación electroquímica selectiva de elementos minoritarios a partir de residuos de aliaxe base estaño". O proxecto ten duración de ano e medio e pretende valorizar resíduos dunha empresa do sector do metal.

Iniciouse o proxecto “Investigación en técnicas de análisis de estado de fermentación de masas de pan para el control reológico, automatización de proceso de corte y direccionamiento del greñado de barras.

06-07-2016

Do 19 ó 24 de Xuño celebramos en A Toxa o "10th International Symposium on Electrochemical Impedance Spectroscopy".

Participaron un total de 148 delegados de 32 países, e presentáronse 135 comunicacións.

Felicitamos a Iria pola exitosa defensa da súa tese "Mejora del Comportamiento en Servicio por Tratamiento Criogénico de una Aleación de Aluminio Empleada en la Industria Aeronáutica"

Páxinas